Povrati i reklamacije
Pismene prigovore možete poslati na ReturnValue j.d.o.o., odjel reklamacija internet prodaje poštom na adresu Kašinska ulica 122, 10360 Zagreb, Hrvatska.
ILI
Kontakt email: trgovina@motogaraza.hr
ILI
Internet prodaja kontakt telefon, isključivo za pitanja vezana za internet kupnje u vrijeme radnog vremena od ponedjeljka do petka od 8:00h do 16:00h: +385 977 562 925
ILI
PRIMJERAK OBRASCA O JEDNOSTRANOM RASKIDU
-
Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
-
Prima ReturnValue j.d.o.o., Kašinska ulica 122, 10360 Zagreb, Hrvatska
-
Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe/za pružanje sljedeće usluge (odabrati)_________________, naručene/primljene dana ______________________ – potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru), – datum.
Povrati uređaja kupljenih putem internet trgovine
Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana od dana primitka robe (Zakon o zaštiti potrošača, čl. 72. st. 1. i 2.). Iz ovog prava se isključuje roba koja je: a) izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču b) roba zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave. c) zapečaćene audiosnimke, videosnimke, odnosno računalni programi koji su otpečaćeni nakon isporuke (ZoZP, čl. 79. st. 3., st. 5. i st. 9.)
Obavijest o istome, potrošač šalje putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor (ZoZP, čl. 74. st. 1.) Potrošač mora izvršiti povrat robe, o svom trošku, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor. (ZoZP, čl. 77. st. 1. i st. 3.) Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe (ZoZP, čl. 77. st. 5.) Trgovac se obvezuje izvršiti povrat plaćenog, služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag trgovcu. (ZoZP, čl. 76, st. 1. i st. 4.)
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke ako je proizvod imao nedostatak u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira da li mu je bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca, ako su posljedice uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Kod reklamacije zbog materijalnog nedostatka na proizvodu, kupac treba napisati pisani prigovor potrošača i poslati ga prodavatelju u Zakonskom roku. Reklamacija će se smatrati valjanom, ukoliko se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju, sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
PRIGOVORI
Svoje prigovore, sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, možete poslati poštom na adresu ReturnValue j.d.o.o., Kašinska ulica 122, 10360 Zagreb, Hrvatska ili putem elektroničke pošte na: trgovina@motogaraza.hr